keskiviikko 22. heinäkuuta 2015






keskellä yötä
suuri joki ei nuku,
eikä hyttyset



Kuva on parin viikon takaa. Löysin kuvan kun siivosin siihen mahdollisesti sopivan tekstin luonnoksistani.
Olen taas siivoillut ja elän harhaluulossa että joku olisi siistiä, ja järjestyksessä.

Olkoot nyt sittenkin tämäkin yhdistelmä täällä näytillä.


Samaan aikaan otettu rinnakkaiskuva samalla kameralla (Canon EOS) samoilla automaattiasetuksilla on englanninkielisessä blogissani, uploaded today.



Nousee ja laskee
isommankin joen vesi -
virtaa tyynenä




Kuvan päiväys: 4.7.2015 klo 00:20
Kamera siis Canon EOS ja sen automaattiasetus, eikä jalustaa.

Ps. monet tietävät mutta kaikki eivät muista: Suuri joki on siis tuo Deatnu, suomalaisille Teno.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

OGBM
Hei, meillä on ollut yhteinen laiva työpaikkana 70-luvulla.
Jungmanina ja puolikkaana.

Minä arvostan sinun runojasi.

Terveisin

os Eero Kukko

Juhani Tikkanen kirjoitti...

Arcturus... Mukava laiva, fiksua porukkaa. Hyvä kippari. Joka joskus nosti ulkomaan satamassa styyrbuurin puolelle kunniapaikalle oman Cap Hornin lippunsa. Joku Engelsmanni hiffasi oitis ja taisi jopa kumartaa kipparin hyttiin tullessaan töihin. Suomessahan ei seiloreita oikein arvostettu eikä arvosteta...

Effoalla oli tämän Pappa Hindströmin lisäksi myös Heben Grunström, joka oli seilannut Hornin seilipaatilla... Grunström antoi mulle kerran potkut, olin junkki tai puolikas Hänen laivallaan. Lähdin mielellään ja aika pian olin jo paremmassa laivassa...